Kemo M176 vízhatlan (IP65) ultrahangos nyestriasztó készülék nagyfeszültségű lapokkal - riasztoszerek

Kemo M176 vízhatlan (IP65) ultrahangos nyestriasztó készülék nagyfeszültségű lapokkal - riasztoszerek

30 990 Ft

Ajánlataink a termékre

 

Kemo M176 vízhatlan (IP65) ultrahangos nyestriasztó készülék nagyfeszültségű lapokkal - riasztoszerek

30 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
riasztoszerek.hu
Termékleírás
Arukereso.hu Export Kategória Elektromos állatriasztó

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

KEMO M176 vízhatlan (IP65) ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal. A KEMO M176 készülék ultrahang, és 6 db nagyfeszültségű lapok segítségével biztonságosan távoltarthatja a gépjárműve motorterébe bemerészkedő nyestet. A készülék teljesen vízálló és működtetése biztonságos! Az agresszív erős intenzítású ultrahang a nyest hallására hat, a nagyfeszültségű lapok pedig fizikailag meggátolják a nyest jelenlétét a motortérben. Az elektromosan feltöltött lapok gyenge áramütést közvetítenek a betolakodó nyestre, amennyiben az érintkezik a lappal és a motor vagy karosszéria fém alkatrészekkel együtt. A lapokat a kíválasztott helyekre pl. : kábelkötegre, alváz nyúlványokra, burkolatokra fúrésmentesen gyorkötözővel (nem tartozéka) tudja rögzíteni. Az áramütés nem tesz kárt a nyestben , viszont elegendő, hogy kellemetlen élményt szerezzen neki és távozásra bírja a védeni kívánt területről. A készüléket javasolt autószervízben vagy autóvillamossági műhelyben beszereltetni. A motortérben történő más irányú karbantartás ideje alatt a készüléket mindenképpen lekapcsolt állapotban kell tartani. (vagy biztosítékát kivenni) Akkumulátor védelem: A készülék automatikusan kikapcsol, ha az akkufeszültség kevesebb mint 11,5V alá csokkenne. (nem meríti le az akkumulátort a hosszabb időre leállított gépjármű esetében sem) Beszerelés: A készülék beszerelése előtt vegye ki a készülék biztosítékját a foglalatából. Az alapkészülék agépkocsi motorterében bármely helyére beszerelhető ( ahol nem forrósodik fel nagyon (ne szereljük
be a kipufogókönyök, hűtőventillátor vagy más különösen forró alkatrész közvetlen közelébe ) ahonnan azultrahangok jól szétterjedhetnek a motortérben. A pozitív piros kábelt a beépítettbiztosítékfoglalattal együtt a +12 V jelölés pontra kötjük, a fekete testkábelta gépkocsi karosszériájára vagy a -12 V jelölés pontra. A készülék „ Klemme 15 jelölésű vezetékét a fedélzeti hálózat 15. pontjára kell kötni. Ez a 15-ös pont többnyire a gyújtáskapcsolón vagy az autórádió euro-csatlakozóján érhető el. Ha helyesen van csatlakoztatva a „ Klemme 15 kábel, akkor a nyestriasztó csak abbanaz esetben van bekapcsolva, ha nem jár a motor (az autó parkol). Ha nem találja a 15 -ös csatlakozást , akkor keressen a gyújtáskapcsolón egy másik olyan pontot, amely parkológépkocsinál a negatív pólusra, míg járó motor esetén a pozitív pólusra kapcsolódik. A kábelnek a 15. pontra történő csatlakoztatása esetén a nyestriasztó csak parkolóautó esetében aktiválódik (járó motor esetében nem áll fenn az a veszély, hogy a nyesta gépjármű motorterébe felmerészkedne).
Megjegyzés: Ha egyáltalán nem köti be az egység „Klemme 15 jelölésű kábelét,
a nyestriasztó állandóan be van kapcsolva.
A nagyfeszültség kábelt fektesse úgy a motortérben, hogy az érintkező lapok a nyest útjában és a rágásáltal veszélyeztetett helyekre legyenek felszerelve. A nagyfeszültségkábelt ne vezesse közvetlenül a motor nagyon forró részei (pl. a kipufogókönyök)mellett mert a kábel szigetelése megolvadhat.
A műanyag tartókra szerelt nagyfeszültségű lemezeket a rajznak megfelelően a
nagyfeszültség kábel tetszőleges helyén rögzíthetjük (eltolhatók). A nagyfeszültségkábelt arról lehet felismerni, hogy a készüléken lévő messze a leghosszabb kábel (kb. 4 méter). Az érintkező lemezeket a műanyag papucs 4 furatán át lehet rögzíteni amotortérben (csavarokkal vagy kábelkötözőkkel). A nagyfeszültség szimbólumával
ellátott nagyfeszültség lemezeket a rajznak megfelelően fel kell csavarozni a
rózsaszín műanyag tartókra, a 2 rögzítőcsavar becsavarásakor összeköttetésbe kerülnek a nagyfeszültségű kábellel (lásd a rajzot). Az utolsó érintkezőlemezt úgy kell felszerelni, hogy a kábel vége ne látsszon ki oldalt a műanyag papucsból! (rövidzár veszélye).
Fontos: A nagyfeszültségű érintkező lemezeket úgy kell felszerelni, hogy a
csupasz érintkező lemezek 5 mm-nél nagyobb távolságra legyenek az autó más,
feszültség alatt lévő érintkezőitől.
Ezen kívül az érintkező lemezek csupasz érintkező felületei az autó más részihez se
érjenek hozzá (rövidzár veszélye). Ok: Árnyékolási célból az autókban gyakran
alkalmaznak olyan műanyag-alkatrészeket (pl. tömlőket), amelyek elektromosan
vezetőm anyagból állnak. Ezek a műanyagok letestelhetnék az érintkező lemezek
nagyfeszültségét.
Az is fontos, hogy az érintkező lemezek ne nedvesedjenek be. A gépkocsi teste és az
érintkező lemezek közötti vízfilm ugyancsak rövidzárt okoz.
Ragassza fel az egységcsomagban mellékelt „Achtung! Hochspannung! (Vigyázat, nagyfeszültség) feliratú figyelmeztető címkét egy jól látható helyre a nagyfeszültség? lemezek
közelében.

Üzembe helyezés: Rakja vissza a helyére a szerelés megkezdése előtt a pozitív ágból (foglalatából) kivett biztosítékot.
Ha mindent helyesen csatlakoztatott, és a gépkocsi parkolási helyzetben van, megjelenik a nagyfeszültség az érintkező lemezeken, és villogni kezd a fő egységen lévő LED mintegy 5 - 12 másodpercenként. Az első üzembeállításkor akár 5 percig is tarthat, amíg a bekapcsolás után elkezd villogni a LED.


Veszélyek karbantartás közben :
A készülék kikapcsolása után még legfeljebb 3 percig nagyfeszültség lehet jelen az
érintkező lemezeken. Erre az időre a beépített töltő kondenzátornak időre van szüksége akisüléshez. A karbantartással ki kell várni ezt az időt a kikapcsolás (biztosíték kivétele) után. Hanem akar várni, akkor a kikapcsolás után egy rövid időre (kb. 1 - 3 másodpercre anagyfeszültségű lemezekés a gépkocsitest közé feltett összekötő kábellel hozzon létrerövidzárt, amely rögtön kisüti a töltő kondenzátort, és feszültségmentessé teszi alemezeket.
A nagyfeszültség nem veszélyes emberre (csak nagyon csekély áram folyik rajta) . De havalaki nagyon ijedős, vagy sokk által veszélyeztetett "beteg", akkor a megijedés márveszélyt jelenthet.
Műszaki adatok:
üzemi feszültség: 12 - 15 V (gépkocsi akkumulátor) átlagos áramfelvétel: < 5 mA automatikus lekapcsolás: 11,5 V alá süllyed (± 5%) kimeneti feszültség: kb. 200 - 300 V ultrahang frekvencia: kb. 22 kHz ± 10%
hangnyomás: max. kb. . 100 dB ± 20% ultrahang lesugárzási szöge: kb. 160°
hangszóró: testhangadó, amely a ház felső részét rezgésbe hozza (vízálló) működésjelzés: villogó LED (kb. 5 - 12 másodpercenkénti periodus) nagyfeszültségű kábel hossza: kb. 4 méter biztosíték lengő foglalatban: F500 mA nagyfeszültségű érintkező lapok 6 darab, (eltolható kb. 62mm x42 mm) méretek: alapkészülék: kb. 40mm x 50mm x 70mm (h x sz x mé) Gyártó: Kemo-Electronic GmbH Video:

KEMO M176 vízhatlan (IP65) ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal. A KEMO M176 készülék ultrahang, és 6 db nagyfeszültségű lapok segítségével biztonságosan távoltarthatja a gépjárműve motorterébe bemerészkedő nyestet. A készülék teljesen vízálló és működtetése biztonságos! Az agresszív erős intenzítású ultrahang a nyest hallására hat, a nagyfeszültségű lapok pedig fizikailag meggátolják a nyest jelenlétét a motortérben. Az elektromosan feltöltött lapok gyenge áramütést közvetítenek a betolakodó nyestre, amennyiben az érintkezik a lappal és a motor vagy karosszéria fém alkatrészekkel együtt. A lapokat a kíválasztott helyekre pl. : kábelkötegre, alváz nyúlványokra, burkolatokra fúrésmentesen gyorkötözővel (nem tartozéka) tudja rögzíteni. Az áramütés nem tesz kárt a nyestben , viszont elegendő, hogy kellemetlen élményt szerezzen neki és távozásra bírja a védeni kívánt területről. A készüléket javasolt autószervízben vagy autóvillamossági műhelyben beszereltetni. A motortérben történő más irányú karbantartás ideje alatt a készüléket mindenképpen lekapcsolt állapotban kell tartani. (vagy biztosítékát kivenni) Akkumulátor védelem: A készülék automatikusan kikapcsol, ha az akkufeszültség kevesebb mint 11,5V alá csokkenne. (nem meríti le az akkumulátort a hosszabb időre leállított gépjármű esetében sem) Beszerelés: A készülék beszerelése előtt vegye ki a készülék biztosítékját a foglalatából. Az alapkészülék agépkocsi motorterében bármely helyére beszerelhető ( ahol nem forrósodik fel nagyon (ne szereljük
be a kipufogókönyök, hűtőventillátor vagy más különösen forró alkatrész közvetlen közelébe ) ahonnan azultrahangok jól szétterjedhetnek a motortérben. A pozitív piros kábelt a beépítettbiztosítékfoglalattal együtt a +12 V jelölés pontra kötjük, a fekete testkábelta gépkocsi karosszériájára vagy a -12 V jelölés pontra. A készülék „ Klemme 15 jelölésű vezetékét a fedélzeti hálózat 15. pontjára kell kötni. Ez a 15-ös pont többnyire a gyújtáskapcsolón vagy az autórádió euro-csatlakozóján érhető el. Ha helyesen van csatlakoztatva a „ Klemme 15 kábel, akkor a nyestriasztó csak abbanaz esetben van bekapcsolva, ha nem jár a motor (az autó parkol). Ha nem találja a 15 -ös csatlakozást , akkor keressen a gyújtáskapcsolón egy másik olyan pontot, amely parkológépkocsinál a negatív pólusra, míg járó motor esetén a pozitív pólusra kapcsolódik. A kábelnek a 15. pontra történő csatlakoztatása esetén a nyestriasztó csak parkolóautó esetében aktiválódik (járó motor esetében nem áll fenn az a veszély, hogy a nyesta gépjármű motorterébe felmerészkedne).
Megjegyzés: Ha egyáltalán nem köti be az egység „Klemme 15 jelölésű kábelét,
a nyestriasztó állandóan be van kapcsolva.
A nagyfeszültség kábelt fektesse úgy a motortérben, hogy az érintkező lapok a nyest útjában és a rágásáltal veszélyeztetett helyekre legyenek felszerelve. A nagyfeszültségkábelt ne vezesse közvetlenül a motor nagyon forró részei (pl. a kipufogókönyök)mellett mert a kábel szigetelése megolvadhat.
A műanyag tartókra szerelt nagyfeszültségű lemezeket a rajznak megfelelően a
nagyfeszültség kábel tetszőleges helyén rögzíthetjük (eltolhatók). A nagyfeszültségkábelt arról lehet felismerni, hogy a készüléken lévő messze a leghosszabb kábel (kb. 4 méter). Az érintkező lemezeket a műanyag papucs 4 furatán át lehet rögzíteni amotortérben (csavarokkal vagy kábelkötözőkkel). A nagyfeszültség szimbólumával
ellátott nagyfeszültség lemezeket a rajznak megfelelően fel kell csavarozni a
rózsaszín műanyag tartókra, a 2 rögzítőcsavar becsavarásakor összeköttetésbe kerülnek a nagyfeszültségű kábellel (lásd a rajzot). Az utolsó érintkezőlemezt úgy kell felszerelni, hogy a kábel vége ne látsszon ki oldalt a műanyag papucsból! (rövidzár veszélye).
Fontos: A nagyfeszültségű érintkező lemezeket úgy kell felszerelni, hogy a
csupasz érintkező lemezek 5 mm-nél nagyobb távolságra legyenek az autó más,
feszültség alatt lévő érintkezőitől.
Ezen kívül az érintkező lemezek csupasz érintkező felületei az autó más részihez se
érjenek hozzá (rövidzár veszélye). Ok: Árnyékolási célból az autókban gyakran
alkalmaznak olyan műanyag-alkatrészeket (pl. tömlőket), amelyek elektromosan
vezetőm anyagból állnak. Ezek a műanyagok letestelhetnék az érintkező lemezek
nagyfeszültségét.
Az is fontos, hogy az érintkező lemezek ne nedvesedjenek be. A gépkocsi teste és az
érintkező lemezek közötti vízfilm ugyancsak rövidzárt okoz.
Ragassza fel az egységcsomagban mellékelt „Achtung! Hochspannung! (Vigyázat, nagyfeszültség) feliratú figyelmeztető címkét egy jól látható helyre a nagyfeszültség? lemezek
közelében.

Üzembe helyezés: Rakja vissza a helyére a szerelés megkezdése előtt a pozitív ágból (foglalatából) kivett biztosítékot.
Ha mindent helyesen csatlakoztatott, és a gépkocsi parkolási helyzetben van, megjelenik a nagyfeszültség az érintkező lemezeken, és villogni kezd a fő egységen lévő LED mintegy 5 - 12 másodpercenként. Az első üzembeállításkor akár 5 percig is tarthat, amíg a bekapcsolás után elkezd villogni a LED.


Veszélyek karbantartás közben :
A készülék kikapcsolása után még legfeljebb 3 percig nagyfeszültség lehet jelen az
érintkező lemezeken. Erre az időre a beépített töltő kondenzátornak időre van szüksége akisüléshez. A karbantartással ki kell várni ezt az időt a kikapcsolás (biztosíték kivétele) után. Hanem akar várni, akkor a kikapcsolás után egy rövid időre (kb. 1 - 3 másodpercre anagyfeszültségű lemezekés a gépkocsitest közé feltett összekötő kábellel hozzon létrerövidzárt, amely rögtön kisüti a töltő kondenzátort, és feszültségmentessé teszi alemezeket.
A nagyfeszültség nem veszélyes emberre (csak nagyon csekély áram folyik rajta) . De havalaki nagyon ijedős, vagy sokk által veszélyeztetett "beteg", akkor a megijedés márveszélyt jelenthet.
Műszaki adatok:
üzemi feszültség: 12 - 15 V (gépkocsi akkumulátor) átlagos áramfelvétel: < 5 mA automatikus lekapcsolás: 11,5 V alá süllyed (± 5%) kimeneti feszültség: kb. 200 - 300 V ultrahang frekvencia: kb. 22 kHz ± 10%
hangnyomás: max. kb. . 100 dB ± 20% ultrahang lesugárzási szöge: kb. 160°
hangszóró: testhangadó, amely a ház felső részét rezgésbe hozza (vízálló) működésjelzés: villogó LED (kb. 5 - 12 másodpercenkénti periodus) nagyfeszültségű kábel hossza: kb. 4 méter biztosíték lengő foglalatban: F500 mA nagyfeszültségű érintkező lapok 6 darab, (eltolható kb. 62mm x42 mm) méretek: alapkészülék: kb. 40mm x 50mm x 70mm (h x sz x mé) Gyártó: Kemo-Electronic GmbH Video:

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.